رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

در جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه هلدینگ تاسیکو مطرح شد؛ نصرالهی: نقش روابط عمومی در تصمیم گیری های صحیح مدیریتی بسیار مهم است.

12/19/2022 11:24:59 AM - 12/19/2022 11:24:59 AM
|
|

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین به نقل از واحد ارتباطات و برند تاسیکو، ابراهیم نصرالهی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) با حضور در جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی های شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ طی سخنانی ضمن بر شمردن اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در عصر ارتباطات و پیشتازی ابزارهای اطلاع رسانی در جوامع، موفقیت سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را منوط به عملکرد و فعالیت های تخصصی روابط عمومی‌ها دانست.

مدیرعامل تاسیکو روابط عمومی را جریانی پویا در خدمت سازمان عنوان کرد که می تواند ارتباط بین مدیران و کارکنان و از منظر بیرونی، سازمان با مخاطبان را مهیا نماید. وی تاکید کرد که نقش روابط عمومی در تصمیم گیری های صحیح مدیریتی بسیار مهم است.

نصرالهی کار روابط عمومی را تسهیل امور در راستای خدمت به سازمان ذکر کرد نه مدیر، چرا که محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه یک شخص.

وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران روابط عمومی شرکت‌ها از ایشان خواست که به جز نشر اخبار روزمره در سایت های شرکت در ترویج مطالب زیست محیطی و آموزشی نیز فعال باشند.

خاطر نشان می‌شود که شرکت شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) می باشد که وابسته به تاپیکو و شستا است.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین