رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

معرفی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین به عنوان واحد تولیدی نمونه کیفی در سطح استان مازندران، سال 1401

10/22/2022 12:48:50 PM - 10/22/2022 12:48:50 PM
|
|

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، در مراسم روز جهانی استاندارد با حضور تولید کنندگان و مدیران، مسئولان استانی و کشوری در  روز چهارشنبه 27 مهرماه 1401،  از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین که به عنوان واحد تولیدی نمونه کیفی در سطح استان مازندران منتخب گردیده است، با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

مهندس کاظمی مدیر کنترل کیفیت شرکت صنایع چوب خزر  کاسپین نیز در این خصوص گفت: رسیدن به این عنوان مهم با مشارکت و عضویت در کمسیون های فنی تدوین استادارد ملی ایران، عضویت در انجمن های مختلف اوراق فشرده چوبی پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت یک پارچه که شامل؛ مدیریت کیفیت، زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی، رسیدگی به شکایات مشتریان، کیفیت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان و بهداشت محیط زیست، کامل بودن شرایط و ضوابط لازم جهت حضور در فرآیند انتخاب واحد نمونه کیفی استاندارد می باشد.

شرکت صنایع چوب خزر کاسپین؛ تنها شرکتی است که توانسته لوح و تندیس واحد تولیدی نمونه کیفی را از اداره کل استاندارد این استان در سال 1401، اخذ نماید.

وی خاطرنشان نمود: خوشحالیم که این شرکت 7 سال متوالی به عنوان واحد نمونه کیفی در سطح استان  و 3 سال متوالی به عنوان واحد نمونه کیفی درسطح ملی برای تولید محصولات تخته خورده چوب و تخته فیبرانتخاب شده است.

 بدون شک، رسیدن به این دستاورد مهم مرهون تلاش مدیریت و پرسنل زحمتکش شرکت می باشد.

 

مدیر کل اداره استاندارد استان ضمن تشکر از تلاش مستمر از مدیریت و پرسنل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین برای ارتقای کیفی محصولات تولیدی اوراق فشرده چوبی با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آورد.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین