رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

بازدید معاون اداره محیط زیست استان مازندران از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین

8/2/2023 10:36:21 AM - 8/2/2023 10:36:21 AM
|
|

مهندس محمودی؛ مدیر عامل این شرکت ضمن خیر مقدم و تسلیت فرارسیدن ماه محرم حسینی، از عملکرد، توانمندی و پتانسیل های شرکت و همچنین از سرمایه گذاری و هزینه های انجام شده برای داشتن یک صنعت سبز برتر گزارشی ارائه نمود.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در این دیدار بر اهمیت حفظ و صیانت از محیط زیست، فعالیت های انجام شده در این شرکت را تشریح کرد و تاکید نمود همکاری با ادارات و نهادهای شهرستان و استان در راستای مسئولیت های اجتماعی و در قالب حفظ محیط زیست از دغدغه های مدیران این شرکت می باشد و افزود اجرای فعالیت ها در راستای بهبود فرایند تولید و اجرای موفق پروژه حذف پساب ریفاینر و پروژه حذف غبار واحد ضایعات سوز مبین این موضوع می باشد؛ همچنین گام مهمی درجهت حذف گازهای آلاینده نیز برداشته شد و در حال حاضر در مرحله تست نهایی پایلوت می باشد و به زودی پروژه اصلی آغاز خواهد شد.

در این بازدید معاون اداره محیط زیست استان، رئیس اداره پسماند و رئیس محیط زیست شهرستان آمل  از شرکت چوب خزر کاسپین بر تعامل مثبت میان واحد های صنعتی و تولیدی و محیط زیست در این شهرستان تاکید شد.

معاون اداره محیط زیست استان ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانه رعایت استانداردهای محیط زیستی توسط صنایع، واحد های تولیدی و خدماتی را امری ضروری دانست و بر رعایت این استاندارد ها تاکید کرد.

خاطر نشان می‌شود که شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) می باشد که وابسته به تاپیکو و شستا است.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین