رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین

7/8/2024 4:48:07 PM - 7/8/2024 4:48:07 PM
|
|

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین ، طی حکمی از سوی مهندس کشانی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین(تاسیکو)  افشین سروش بعنوان سرپرست شرکت صنایع چوب خزر کاسپین معرفی گردید.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل در روز دوشنبه مورخ 1403/04/18  با حضور مدیران هلدینگ سلولزی، اعضای هیئت مدیره جناب آقای کلهر، دکتر بریمانی و مدیران این شرکت در سالن کنفرانس برگزار گردید.

در ابتدا جلسه آقای کلهر عضو هیئت مدیره این شرکت، ضمن بیان ویژگی‌های مدیریتی آقای محمودی، از زحمات، دغدغه‌ها و پیگیری‌های ایشان تقدیر نمود و گفت: به یاری خداوند متعال، آقای سروش  نیز بر پایه ویژگی‌های شخصی ، همکاری مدیران و کارشناسان شرکت، ادامه‌دهنده این مسیر باشند.

همچنین دکتر بریمانی نیز  از تلاش های ارزنده آقای محمودی در مسیر ارتقاء این شرکت در زمان مدیریت ایشان تقدیر و تشکر کردند و ضمن آرزوی توفیق برای آقای سروش سرپرست این شرکت ابراز امیدواری کردند که با بهره گیری از توانمندی­های ایشان در مسیر اهداف شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، شاهد موفقیت های روز افزون در این خصوص باشیم.

دکتر سروش افزود؛ «امید است با  برنامه‌های مصوب این شرکت، در راستای ارتقای سطح کیفی و تسریع در انجام تولید، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز شرکت چوب خزر کاسپین به‌کار خواهم گرفت.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزرکاسپین