رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

پیام قائم مقام مدیر عامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین بمناسبت هفته دفاع مقدس

9/25/2021 12:27:04 PM - 9/25/2021 12:27:04 PM
|
|

در پیام دکتر حامد بریمانی
قائم مقام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین آمده اسـت: هفته دفاع مقدس  یادآور دلاورمردیها، از خودگذشتگی ها و رشادتهایی است که  همواره در حافظه این سرزمین و مردم شریف آن جاودانه خواهد بود.
امروز عزت ،آرامش و امنیت  کشورمان از برکت خون پاک شهدا و رزمندکانی است که در پهنه این مرز و بوم  با 8 سال دفاع و جان دادن در راه وطن نقش عظیمی را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه کردند و مفاهیمی همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی و ایثار را تا ابد ماندگار نمودند.
در این پیام آمده است: این روزها که هفته دفاع مقدس با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و هفتاد و دو یار با وفایش پیوند خورده و صدای «هل من ناصر ینصرنی» آن امام همام بیش از هر زمان به گوش می رسد، بزرگترین وظیفه ما در این ایام، بر دو اصل اساسی استوار است ؛ نگهداری از ارزشها و تداوم راه شهیدان
همه ما باید در  زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا بکوشیم  چرا که «امروزه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».
امروز در تحریم ظالمانه و  نبرد اقتصادی  باید هوشیارتر از گذشته و با ارتقای علم و دانش با عزم و انگیزه ای جدی تر  در میدان نبرد حضور داشته باشیم و به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری با تحقق  اقتصاد مقاومتی عملا، موجبات رشد و رونق تولید را فراهم کنیم.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین